2009-09-21

Jo jag lever...

Hua! Ganska percis en månad sen jag skrev här!

Inte att det inte hänt något, utan mer just för att det hänt så mycket!

I korta drag:

Inflytten ganska avklarad. Bokhyllor och TV+Internet+Telefoni funkar faktiskt! :) Även om det absolut inte gick enkelt på några vis!

Utflytten avklarad! Har bara ett hundhus och en hundgård kvar som ska bort innan 1/10. Ska nog klaras av!

Määäängder med jobb just nu!

Men ändå en del jagande! Ingen bock för mig ännu i alla fall. Fick lägga ner älgjakten då jag insåg att jag bara hade haft jobb och familj i tanken annars.

Jag har en massa bilder som jag ska försöka få in här inom en snar framtid!

4 kommentarer:

Magnus sa...

Hönsnät låter skumt men fungerar nog.

Har du lyckats sälja hundgården än?

U.R sa...

Jorå, tro mig det funkar.. Men man får spänna det hårt!

Japp, hundhuset gick som vakkoja och hundgården bytte jag mot en GPS. :)

RW sa...

Haha, en äkta småläning som lyckas förvandla en gammal hundhus/gård till pengar o GPS.. :-)

U.R sa...

RW, det är klassisk småländsk byteshandel.. ;)