2009-05-03

Det där att flytta..

Ok, nu vet jag det är ett tag kvar tills vi ska flytta, men hua va mycket det är som ska göras!
Allt som ska sägas upp, flyttas med och skaffa nytt. Just nu försöker jag hitta ngn bra lösning, internet, telefon och tv. Något som vi idag har på tre olika leverantörer och jag vore innerligt tacksam att ha allt på samma. Riskerar väl att behöva gå tillbaka till Felia, då de verkar ha ngt som kan bli rätt pris på.

Och allt detta städande! Har ju en miljard prylar som ska städas ut och slängas.

Sen har vi ju också en hel del som ska säljas. En massa barnsaker, skötbord, spjälsäng, bärstol osv.. Tror inte det ska bli fler små, men oavsett så vill vi inte flytta med oss allt.

Verkar som jag nog gör ny hundgård också, så det finns ju även ett hundhus med hundgård till salu.

Maj är ju också en fultecknad månad. Nästa helg är det födelsedagskalas på lördag och söndag. Helgen efter är det toppjakt i skåne, med kombinerad näbbisfiske. Sen är det ju krisitflygare och då är det ju Elmia. .Mycket nu.. som vanligt.. :)

3 kommentarer:

Jaktidiot sa...

Hur gick jakten??! Det här MÅSTE du skriva ett inlägg om! :) Och tack för tipset, jag kollade priserna och blev ganska förvånad över att troféavgifterna för mufflon låg i samma klass som för dov. Trodde inte det var så mycket pengar i mufflonjakten som hjortjakten! Intressant! :)

U.R sa...

Vi gjorde en litet eget paket. Kom dit på fredagkvällen och jagade på lördagen och hem på lördagkvällen. Om jag hade betalat allt själv vet i tusan, då jag tycker det var dyrt. Lamm, tackor och dovkalvar var gratis och skjuta men däremot baggarna var dyyyra!

http://jaktomat.blogspot.com/2008/08/mer-bilder.html

Magnus sa...

Som nyflyttad känner jag igen problemen... Vi slåss fortfarande med kartonger som inte vet sin plats.

Ang. internet är det ju wexnet du ska ha :)