2011-01-19

Vargjakt, idioter och lite annat

Ska börja med att bara säga FY! FY FY FY till de idioter som hotar de jägare som deltagit i vargjakten! Läste i går artikeln om tjejen som skjutit en varg i örebro, och såg sedan i gästboken hos jaktlaget sida. Vilka idioter det finns!

Det är INTE vi jägare som har beslutat om att det ska skjutas vargar. Vi genomför regeringens beslut! Har själv blivit hotad, jag har flera bekanta som blivit hotade. En kompis har även fått bilder av sina barn publicerade med hot och andra otrevligheter. Jag känner fortfarande hur det börjar koka i mig då jag tänker på det!

Att jaga och skjuta en varg är en legitim och laglig gärning. Men de fega kräken som tror de anonymt kan hota.. De små futtiga människorna som inte ens vågar stå för sina åsikter!

Känns det hemskt för er att stå för det ni tycker i offentligheten, så hör gärna av er till mig! Ska ha en träff med skytte träning och lite andra jaktliga aktiviteter där flertalet jägare från sverige ska vara med. Ni är väldigt välkomna att utrycka era åsitker och även lyssna på våra!

Bara lämna ett meddelande här så ska jag höra av mig!

Inga kommentarer: