2009-03-31

Tomat?

I dag fick jag iaf frågan om jag tänkt på vad den här bloggen heter: Jak Tomat.. !

Ok, finns ju en del tomater, men det var absolut inte någon speciellt köldtålig tomat från Nepal jag hade i åtanke.. ;)

Har en sjuk son hemma idag.. Frun var hemma från jobbet och i morgon har vi barnvakt. Han hostar som bara den och har haft feber och troligen lite allergisläng också, den stackarn..

Så nu sover hundarna ute och jag dammsuger som en furie och städar mest hela dagen efter jobbet. Lite tur i oturen vi inte har en valpkull här hemma till på köpet! Piggnar han inte till så drar jag till mina föräldrar och stannar där med honom ngn dag, och ser om det hjälper.

Föresten.. Grattis till jobbet K9! Kul som fn!

Och i övrigt så blir det ett allvarligt aprilskämt för Danmark i morgon, även om inte många som egentligen bryr sig eller ens är insatta.. ;)

1 kommentar:

L-Å Arvidsson sa...

Ja så det kan bli, med namn.
Hoppas det andra löser sig och blir OK.

http://jaktcocker-jakthund.blogspot.com/