Så vad midsommar avklarad. Hade en väldigt trevlig midsommar afton i glada vänners lag. Dock saknade jag RE, som har förstört ryggen igen och var inte så sugen på att komma ner. Synd det..
Var ett tag sen jag skrev här, men det är för mycket som tar mer tid än jag vill. Dels jobbet som går i 200 just nu. Mycket roligt, men jäklar va med jobb!
Privat är det också en hel del med flyttandet. Telia har klarat ut sina åtagande riktigt bra. Tack för det Televerket! J
Lite jaktligt har jag ägnat mig åt iaf. Har vakat lite grisar, men dock utan direkt framgång mer än bom på en skabbräv. Jäkligt svårt att bedöma avstånden på stora öppna ytor. Måste nog skaffa en avståndsmätare snart.
Har strulat runt med hur eftersöksorganisationen funkar hemma. Verkar funka sisådär med bristande engagemang och tidsbrist som orsak till varför det blir fel. Får väl se om jag får ltie mer tid att göra något åt det hela själv. Man ska inte klaga om man inte är beredd att genomföra förändringar!
Satt och vakade lite efter grisarna i går faktiskt. Men blev avbruten runt 23.00 av ett jäkla ståndskall ett par hundra meter bort. J Visade sig vara en jämthundstik som var på vift och vad hon skällde på vet jag inte, men antagligen gris. Det är ett oskick med lösa hundar så här års och jag har försökt få koll på vem som är ägaren, men ännu ingen framgång. :/
Pratade med en hundägare idag som hade ett lite intressant erbjudande. Han hade två karelare som var importerade från Finland. Ruskigt bra linjer, vad jag förstår. Han hade nu insett att han hade lite för många hundar själv och behövde bli av med dessa två små damer på 10 veckor. Jäklar va sugen på valp jag blev! Om jag hade bott kvar där vi bor idag, och inte ska ha en valp till höst hade det varit klockrent att ta en på foder!
Jag får nog klura lite på om jag kan hitta en lösning.. ;)
6 kommentarer:
Hej!
Vad bra att allt har löst sig till det bästa trots tidigare problem. Hoppas att du får en riktigt trevig sommar!
Med vänlig hälsning
Karin Nordlund, Informationsansvarig Telia Kundrelationer
Hej Karin!
Som jag sagt tidigare, problem kan alltid uppstå, men det är alltid viljan och förmågan att lösa dem som avgör kvaliteten och servicegraden hos ett företag.
Spännande hur företag idag arbetar med s.k. sociala medier. Skriver jag Telia här så ser de det rätt snabbt.
Bra av Telia att ta det på allvar.
Magnus: Jo det hade jag ju inte en tanke på.... Eller? ;)
favoriten är denna: http://www.youtube.com/watch?v=h42UeR-f8ZA
En kille som hittar ett fel i EA golf och lägger ut det på youtube.
EA sports svarar med denna film:
http://www.youtube.com/watch?v=FZ1st1Vw2kY
Magnus: Underbart svar från EA! :D
Skicka en kommentar