2009-06-05

Teliabutiken i Växjö kanske inte suger lika mycket?

Ok, jag spydde galla över hur omöjligt det var att få tag i personal i Teliabutiken i Växjö. Men nu verkar det i alla fall som att man faktiskt tar tag i det hela. Så en liten eloge till Telia. Den större elogen kommer om allt löser sig.

Fel kan alla göra, men löser man det snabbt och korrekt så är ingen skada skedd. Jag håller mina tummar och hoppas. :)

Min senaste dispyt med Telia var när kabeln gick efter Gudrunstormen. Och det var ju fixat på lite drygt 6 månader! ;)

För övrigt så är jag lite förvånad över hur hyggligt snabbt man på Telia ändå scannar bloggar och nyheter. Intressant och nyttig information, om inte annat.

Trevlig helg på Er som läser här. Såväl Telia anställda som vanliga dödliga. ;)

Inga kommentarer: