2010-12-15

Ett steg närmare julen

Så nu har jag jobbat dag och natt ett tag! Inventering på jobbet som tydligen är ngt jag är ansvarig för.. Elelr det visste jag väl då det komemr med befattningen, men lite trist är det. Alla andra gnälelr för det får sätta några timmar på att räkna, medans jag har lagt ca 40 timmar på det, mellan fredag em och måndag kväll... Men nu är jag sliten.. i kropp och själ. Behöver mer än gärna en massa ledigt!

Iofs.. vad ska man göra då? Sova och skotta snö, är väl vad som finns tillgängligt nu. Att skjuta gris på vak känns inte så inspirerande längre... :/ Får väl iaf mata i automaterna så de får lite att pilla i sig de stackarna.. :)

Just nu så är det rekomendationer att inte släppa hund på hemma markerna. Något som jag själv itne gjort på ett antal veckor. Vore bara dumt. Ska ju iofs komma ngn dm snö till i morgon. Går ju itne ens att locka räv nu! De visar sig inte!

Ska iofs på ett lite uppdrag på söndag. Är nog tvungen att ta med den stirriga wachteldamen. Hon är mer korkad än vanligt just nu. Helt knäpp då hon inte kan jaga.. :/ Och jag är väl likadan..

Nähä.. dags och jobba lite... igen.. :(

1 kommentar:

annobert sa...

Maila mig är du snäll =)

anna.norden@hotmail.se