2008-09-30

Sjuk..Men varför?

Jag är hemma och är sjuk. Jag har feber, irriterade i halsen och mår helt enkelt inte bra. Orkar inte göra så mycket heller. Var ju inte längesen jag var hemma med halsfluss och jag hoppas innerligt att det inte är något sådant nu igen!

Bara undrar lite hur tusan jag kan bli sjuk! Har inte gjort något extravagant som kan få mig sjuk, inte träffat ngn som är sjuk eller ens sjuka barn. Tror att det är barnen som tar hem en massa från dagis, som de själva står emot.

Jag är ju även ordentlig och käkar vitaminer, hyggligt noga med vad jag äter och tvättar händarna när jag varit på toaletten. Men lika underligt blir jag sjuk nu i alla fall.. L

Jag hoppas iaf att jag blir pigg till helgen. Planen var ju att RW skulle kommit upp och jagat, men det ser lite mörkt ut för det just nu…

2 kommentarer:

beverfia sa...

"hyggligt noga med vad jag heter"
Jo, jag har hört att vissa sjukdomar smittar via felaktiga namnval. Om du hetat Bengan hade du tex löpt 3 gånger högre risk att få magsjuka.. ;)

U.R sa...

Men va fn då! Så.. ändrat nu.. skrive rju fort och fel.. som om det var ngn nyhet! ;)