2009-04-30

Dä ä mycket nu..

Jo, precis så är det. Mycket att göra som bara den! Dels på jobbet och dels hemma. På jobbet är det väldigt mycket, nyetablering i ett nytt land, nya rutiner, namnbyte, nyanställd personal. osv osv.. Tar massor av tid och kraft.
Hemma är det givetvis en hel del också inför den stundande flytten. Tyvärr har mitt viltvårdsprojekt fått stryka lite på foten. Det är inget jag lägger ner, utan jag förlänger bara projekttiden. Ett klassiskt knep för alla projektledare! :)

Helgen blir stillsam och lugn. Sonen är på besäk hos mormor och morfar och komemr hem på söndag, tror jag. Dottern och jag planerar att åka till mina föräldrar och stanna där någon dag. Det är snart 1a maj och då MÅSTE man köra motorsåg alt kapa ved med vedkap. Det tillhör mina personliga politiska övertygelser att det är så.. :)

Stannar vi över natten så blir det nog en stunds vakande efter grisar på vallarna på kvällen.

Såg föresten att Paris Hilton uppmärksammat min blogg också.. se bilden nedan.. ;-)

Inga kommentarer: