2009-04-02

Lite åtelbelysning igen och annat.. :)

Är hemma med sjuka barn idag och hinner kanske pyssla en del iaf. :)

Fixade en sån där billig rusta lampa till i går. Funkar nog rätt bra på den åteln här hemma, då jag inte kan ha för mycket tydligt ljus där då den ligger nära en mindre väg.

Kan också höja ett varningens finger för den lampan jag skrev om här. Eller kanske inte just lampan utan mer att det tar en jäkla tid att få hem. I min världen så får man prylarna dagen efter, möjligen ngn dag mer. Beställde den 24/3 och den har ännu inte dykt upp. Och då betalade jag med kort och de drog däremot pengarna direkt.

Hoppas verkligen den är ngt att ha...

Hämtade tre saltstenar i går också, samt 25 kg vete, till en spridare.. Bara utgifter numera.. :/
Får se om jag lånar jobb bilen i helgen och snor ihop en kråkfälla ihop med sonen. :)

Inga kommentarer: