2008-07-13

Ingen bra start..

Gårdagen ägnades åt 80-årskalas i skåne. Var nog ovanligt bra fart för att vara ett åttioårskalas, så vi var hemma runt 03.00 i natt. Jag var chaufför så jag är väl hygglit pigg iaf.

Turligt nog sov den lilla damen ända till 10! Nytt världsrekord!
Hade en del planer med dagen. Skulle bland annat klippa gräset. Gick så där bra. Visade sig att ett stag som sty upp drivningen hade gått av. Och ingen svets som funkar här hemma.. Mycket tålamodsprövande!

Tänkte då köra bort till åteln och fixa lite. Dit med en bekvämare stol, kolla om det varit ngt där, styka på lite mer tjära etc. Då valde helt enkelt min bil att inte starta! Verkar vara som att det inte tänder alt inte får fram bensin. Ännu mera tålamodsprövande!

Så nu sitter jag här och tar mig ett par mackor och ska sen helt enkelt lägga mig i sängen och inget göra. Får hoppas allt har löst sig när jag vaknar. :)

Inga kommentarer: