2008-07-21

Stilla en stund igen..

Så.. då var hustruns vänninor hemskickade. Nu är det en lite stund av lugn och ro tills i morgon, då vi drar ett par dagar till Öland. Har fått klart med husvakt, hundvakt och postvakt.

Nu är det tvättning och packning som gäller. Just nu är hustrun och G och handlar, medans jag skulle vilat lite. Men icke att L sov så lägne som hon brukar. Nä, hon vaknade precis då de hade åkt och tyckte att nu ska pappa göra allt för henne. Och det gör man ju då. :)

Jag har en liten tanke om att kanske ge mig och bevaka havre från grisar ikväll, men jag är inte säker på hustruns medgivande i den frågan. Nähä.. nu var det tydligen dags att gå igenom fågelboken med dottern.

Lägger in ett par bilder också.. Inte bara jakt!

Finns även bokskogar i småland..

Hit ska vi i morgon..

Och här bor jag idag..

Inga kommentarer: