2008-10-01

Dagens övningar..ekonomisk hysteri?

Dagen komemr ägnas åt bla läkarbesök på vårdcentralen. Hoppas innerligt det inte är halsfluss igen.. *grrr* Och hoppas ännu mera att jag är piggare till helgen. Lördag och söndagen var ju tidigare planerade att ägnas åt jakt, men ser väl lite mer osäkert ut nu. Gammeltiken vill jag inte släppa ännu. Hon har ju inte varit på återbesök ännu och hon bör nog ta det lite lugnt, men hoppas jag får ok att banda med henne på älgjakten iaf. Vore en miss annars..!!


Satt och småsurfade lite ang "den stora ekonomiska krisen". Det var till och med folk som tog ut sina kontanter från banken! Ok, finns en liten risk jag får äta upp det här, men jag tycker det låter överdrivet. För övrigt är jag innerligt glad att jag inte sitter med en massa miljoner i lån just nu i alla fall. Var ngn på tv som pratade om att varje lånad miljon skulle nu ha gett en ökning med 500.- i månaden. Hua!

Inga kommentarer: