2008-10-03

Äntligen fredag!

Äntligen fredag! Till slut.. iofs.. jag anade att det nog skulle bli fredag.. ;)

Är ruskigt lugnt på jobbet faktiskt. Ägnar mig åt att försöka få lite ordning på vår säljkår, vilket inte verkar vara det enklaste.

Skulle ju skrivit lite i går, men har en hoper datastrul hemma. Vet i fn vad som är felet.. antar det är ngt Vista relaterart, tyvärr.. :(

Blri jakt heeeela helgen! Lördagen blir en lite lagom tur med min far. Ska även se om jag får ordning på min fars grannes foderspridare också, verkarde som han itne hade koll på tidangivelsen med Pm och AM.

Så det blir en liten runda md lilltiken på lördag. Sen skjutning med älglaget och EM blir nog att se om jag kan locka till mig ngn räv. Kvällen blir hos R.E när RW med tillhörade skåning kommer anlända. Blir tidig revelj på söndag med jakt i Södra S. Min far tror på rådjur men jag har bestämt gris.. ;) Rw ha ju med Svarta Faran också när lilltiken kroknar så här i början på säsongen. Fn va handikappad man är med bara en hund!! Men gammeltiken får vänta tills jag har papper på att hon är frisk..

Blir också möte med älglaget på söndag för att reda ut vad och hur vi ska jaga. Jag är ju med för att bromsa dem lite i grishysterin... ;)

Nähä.. jag får väl göra en arbetsinsats dårå.. :/

Inga kommentarer: