2008-10-08

Dags för avgörande

Idag ska jag till veterinären på återbesök med min äldre tik. Så nu får jag veta hur det blir med henne framöver. Hon verkar pigg och som vanligt, men vet ju inte vad det kan ha blivit för skador invärtes. Är inte utan det är lite nervöst...

I gårkväll var jag och fixade till en ny tunna till spridaren här hemma. Gick ovanligt smidit och utan komplikationer. Bara väntar på att skiten rasar i alla fall på ngt vis..

Hustrun och barnen letar restresa för fullt! Det verkar som det nog blir Rhodos, just nu iaf.. Kan svänga fort annars.

Det är ju frost idag! Ett par minus till och med.Äntligen höst!!

2 kommentarer:

Sparris sa...

Hoppas de går bra me tiken, Sen får ja hoppas du har vinterdäcken på så att du inte kör fast nu när ni har fått frost på backen ;-)

U.R sa...

Nu ghar jag varit och lämnat en massa prover hos djursjukhuset.. och blivit lite fattigare..igen.

Ang det där med vinterdäck.. jag funderar på det än iaf.. ;)