2008-10-15

DAgs igen.. Andra halvlek..

Då var det dags igen.. upp i sviottan och iväg och jaga. Skulle åkt i går, men blev lite mer jobb än jag hade tänkt så jag var inte från jobbet förän runt 19.tiden.

Nu så försöker jag få ihop alla prylar, hundar, fika etc. Men nu hamnade jag ju här. :)
Idag blir det första dagen med "hemmalaget": 3 vuxna och 7 kalvar, Alla kalvar är lovliga, ett hondjur, en tjur med 6-taggar eller mer samt en tjur med 12 taggar eller mer, dvs den tjuren jag såg i början av september. Sen är även räv lovlig. Räven kommer jag låta vara. Ine för jag har ngt ett mot at mula räv, men det kan jag göra vid andra tillfällen.

Ska möta RW vid kyrkan runt 06.20 och jag har nog ngn timme dit. Sen är det sittning till 09 och samling för gemensam frukost och sen får vi väl se vad som händer... :)

Får se när jag kommer med nästa rapport.

Inga kommentarer: